Folosesc de 2 zile cremele individuale Dermaviduals si am o senzatie care tine 10-15 minute cam ciudata si imi apar niste pete rosiatice care apoi dispar, credeti ca trebuie sa ma opresc?


Folosesc de 2 zile cremele individuale Dermaviduals si am o senzatie care tine 10-15 minute cam ciudata si imi apar niste pete rosiatice care apoi dispar, credeti ca trebuie sa ma opresc?

Din contra va recomandam sa le folositi cu incredere in continuare. Senzatia de piele ceva mai uscata si petel rosiatice o sa dispara dupa cateva zile cel mult o saptamana de folosire a cremelor deoarece pielea este in perioada de tranzitie de la preparatele care contin emulgatori si uleiuri minerale la preparatele DMS.
Asteptam concluziile dumneavoastra peste 10 zile.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>